Todays

Idag i skolan hade vi en begreppstenta på teoretiska begrepp inom PR. Tror i alla fall att jag fick godkänt på den, kanske får ett VG med lite tur! :} Ska till skolan imorgon och plugga lite inför hemtentan så då tänkte jag hämta ut resultatet från begreppstentan. Verkar som att hemtentan ser rätt komplicerad ut, men det går nog att lösa om man är några stycken som pluggar tillsammans!
 
Gick upp på stan med Helene sedan och lunchade på Java - var supergott. Hittade lite småsaker på stan också, ingenting märkvärdigt egentligen men jag kan lägga upp bild imorgon om ni är intresserade. Här kommer i alla fall dagens, och nu ska jag gå och äta lite lätt middag innan jag börjar med lite bloggdesignsbeställningar som får avsluta kvällen vid datorn senare. 
 






carro

fint!!

Svar: men ååh, tack så mycket! :} glad jag blir!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-01 at. 00:01:12
Din blogg/hemsida: http://www.autumgirl.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!