Valborgsmässoafton

Det har varit så otroligt kul att få jobba för Swiss Clinic och min praktik där i två veckor har gått rasande fort! Jag tror aldrig att jag varit med om ett sådant stimulerande jobb, där jag får göra det jag är bäst på och få ha så bra människor omkring mig. På måndag ska jag utvärderas och så ska vi se hur vi ska gå vidare! Taggad!
 
Och idag är det Valborgsmässoafton - tiden går så fort att man knappt hänger med i svängarna. Galet att det är maj imorgon - snart kommer sommaren med ännu fler soltimmar på dygnet! :D Hoppas att ni får en fin kväll!
 




Johanna

Vart är kavajen ifrån? Fantastiskt fin!

Svar: Jag veeeet :D så fin! Från River Island!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-05-02 at. 11:57:34
Din blogg/hemsida: http://supermariosvamp.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!