Halsont & värk i kroppen

Usch, idag mår jag inte alls bra. Jag satte mig på tåget som vanligt imorse, trots att jag hade lite halsont redan när jag vaknade, så ville jag ändå åka in och göra mitt bästa. Men jag tror att jag ska åka hem och vila, för jag vill inte bli värre tills imorgon, då det är min sista dag här på Swiss Clinic. Får hoppas att jag kryar på mig tills imorgon bara, känns som att jag har feber och är lite darrig i kroppen till och med. Blääää.
 




linn

ha en super bra dag :D!

Svar: Haha, jag skrev ju i inlägget att jag hade ont i halsen och värk i kroppen? Svårt att ha en bra dag då direkt. Men tack! :)
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-21 at. 13:04:10
Din blogg/hemsida: http://linnsees.forme.se
Daniella 🌙

^ HAHAHAHA.

krya på dig <3

Svar: Hahahaha dumt sagt ... :D men kul! Tack fina du! <3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-21 at. 13:47:18
Din blogg/hemsida: http://vapenbroder.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!