Happy friday!

Det har varit en jättebra dag idag med! Jag har börjat lära mig massa nya saker på jobbet och bidrar med ännu mera saker, inte bara grafisk design, utan också webbdesign. Och det är så roligt att få göra båda delarna faktiskt, även fast det är så otroligt mycket att göra. Swiss Clinic.se bli bara snyggare och snyggare tycker jag! :}
 
 
Love ringde mig massvis med gånger idag på jobbet och var jättegullig och skrev att han saknade mig. När det sedan var dags att gå hem från jobbet bestämmer vi att vi ska ses på Birger Jarlsgatan och jag spanar efter en mörkblå Audi, men ser ingen. Istället kommer en silvrig Audi A3 och hämtar upp mig. Som han har köpt! :o Såå härligt att åka i en ny bil som luktar sådär gott ni vet?! LYX!
 

Sedan bar det av mot Täby Centrum där vi handlade inför helgen och veckan - riktigt bra med Hemköp och ICA i samma centrum. Längtar ihjäl mig tills vi flyttar in! Imorgon ska vi se om vi inte ska besöka Fotografiska i Stockholm och titta på deras utställningar och sedan köpa lite snygga posters och inreda med i den nya lägenheten. 
 




linah

fin duär:)

Svar: Men åh, vad gullig du är! :D Du är också jättefin!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-08 at. 21:27:26
Din blogg/hemsida: http://afroeve.forme.se
Lydia

Vad fin!

Svar: Men naww, du är med söt juu! :3 Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-09 at. 00:11:15
Din blogg/hemsida: http://lydiaelstigs.blogg.se/
milina.blogg.se

fin du är :)

Svar: Åh, tack söta du! :D Du är med jättefin!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-09 at. 02:22:35
Din blogg/hemsida: http://milina.blogg.se/
JosefinsDream

love that almond milk!

Svar: Jaa, den är awesome!! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-14 at. 21:55:14
Din blogg/hemsida: http://josefinsdream.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!