New in: L'oreal So Couture

Var tvungen att köpa en ny mascara i dagarna då min förra från L'oreal tagit slut. Så jag tittade omkring bland hyllorna inne på Kicks och hittade den här mascara, L'oreal Volume Million Lashes: So Couture, som jag gärna ville testa, mestadels faktiskt för att förpackningen var så fin! Och förpackningen är verkligen fin, känns lyxig och känns lite utöver det vanliga. Men jag blev lite besviken för borstens "piggar" fångar inte riktigt upp mina ögonfransar såsom jag önskar. Jag ska dock testa den lite vidare, men den fungerar ju såklart, men den är inte revulotionerande direkt!  
 
» Har ni testat den? Vad tycker ni om det resultat ni har fått? :}
 




Daniella 🌙

Kan du inte visa en bild med den utan och med? :D

Svar: Jo, jag tänkte faktiskt det! :) Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-20 at. 14:32:54
Din blogg/hemsida: http://vapenbroder.blogg.se/
Moa

aldrig testat den faktiskt, kanske ska testa den :)

Svar: Jo, kanske! :) Gillar inte borsten som sagt.. :( Annars är den bra!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-21 at. 12:17:27
Din blogg/hemsida: http://PhotoMP.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!