Sista säsongen av True Blood

Jag har inte varit ett jättefan av de senaste säsongerna av True Blood, men jag tycker att det är synd att den serien är inne på sina sista tre avsnitt. På något konstigt sätt tycker jag fortfarande att den är ganska bra, även fast det är rätt tydligt att producenterna förmodligen vill göra sitt bästa för att dra ut på händelserna så mycket som möjligt. Det jag menar är att det mesta som händer bara skapar mer frågetecken istället för att svarar på några frågor egentligen. Men vi får se - det är ju trots allt 3 avsnitt kvar! Tittar ni på sista säsongen? Vad tycker ni? :}
 
 




mariekarolina ♥ gravid med lillebror

Håller på att kika på säsongen nu, ligger efter med veckans avsnitt dock. En av väldigt få serier jag tittar på så tråkigt att det är sista säsongen :/

Svar: Jaa, men det kommer du ikapp snabbt ju! :D .. det är synd att de ska sluta, men jag förstår samtidigt varför. Det finns liksom inget mer att skriva om till slut.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-08 at. 14:35:20
Din blogg/hemsida: http://mariekarolina.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!