The nude nails / Nail concealer

Har försökt hitta ett riktigt snyggt nudefärgat nagellack ett tag, men har inte hittat den perfekta nyansen. Den här färgen från Lumene är riktigt bra - mina naglar ser naturligt snygga ut och är det perfekta nagellacket om jag inte skulle föredra någon färg. Kul med lite omväxling från det rosa jag använt varenda dag i sommar, haha. 59 kr kostade det och finns på Åhléns, Kicks mfl. Har ni testat det? :}
 




Denise

såå snygg färg på nagellack! Det ser så fräscht ut tycker jag :)

Svar: Ja, verkligen! :D Det perfekta nude liksom. Är såå glad!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-03 at. 15:08:26
Din blogg/hemsida: http://flingans.nu
Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Snyggt! Kanske något man skulle köpa:)

Svar: Jaa, jag tycker du ska testa! :D Sitter också riktigt bra på naglarna hihi. Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-04 at. 14:02:49
Din blogg/hemsida: http://sessie.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!