Trying out new juice

Idag ska jag in till stan och träffa Clara! :} Var riktigt längesedan vi sågs faktiskt så det ska bli jättekul! Tråkigt att vi inte kan ses oftare, men det händer ju hela tiden så mycket för mig så jag har inte haft någon tid till att gå på stan. I vilket fall som helst så behöver jag ta mig en titt på Topshop, River Island och köpa mig en ny mascara. Är så sugen på någon god juice också, så då passar det ju bra att åka in till stan!
 
 
För någon dag sedan skrev jag om en ny juice som jag testade { - här hittar ni inlägget - } från Proviva och jag såg i kyldisken att de även kommit ut med ytterligare en ny sort - Svartvinbär och rödbeta. Jag tyckte verkligen att det var en sådan där juice som man känner sig riktigt hälsosam av, då det är både bär och rotfrukter i den. Konsistensen tycker jag är lite mer som en smoothie nästan - och sådana vet ni ju att jag älskar!
 




fashion

Gott:)

Svar: Jaa, riktigt god var den! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-17 at. 11:02:47
Din blogg/hemsida: http://nattstad.se/fashioninspiration
Sarah

Kul o kolla i lite butiker :)

Svar: Jaa, verkligen! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-08-18 at. 02:00:48
Din blogg/hemsida: http://CheerSarah.devote.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!