Konditionsdags

Idag är det dags för kondition på gymmet igen - igår hade jag en vilodag och det behövdes verkligen. Var dödstrött igår och känner lite likadant idag faktiskt. Men jag har några ärenden att uträtta, så det är lika bra att köra igång så att man hinner med allting man ska göra idag! Ikväll kommer min fina pojkvän hem också, så jag ska ordna lite nya blommor, diska undan och laga middag till oss. Pad Thai ska jag försöka mig på - har ni smakat det någon gång? It's a first for me!
 
Nu ska jag bege mig till gymmet igen och köra gärnet, så får vi hoppas att jag får en liten kick av träningen! Nu ska extrakilona bort, och jag ska ner på mitt mål en gång för alla. KBK - kör bara kör!
 
Köpte en ny träningstopp från Reebok, och nya sockor från Gina Tricot för lite extra träningspepp!




Nicolina Sällbergs blogg – 25-årig utbildad webbredaktör, bloggnörd, vegan och feminist från en liten by vid havet

KBK, vilken användbar förkortning! Min farmor säger ofta SPD = Spara På Disken ;)

Svar: HAHAHAHA :D Vilken söt farmor!! Kramar på dig!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-02-02 at. 23:41:37
Din blogg/hemsida: http://www.nicolinasallberg.com



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!