Åska sista dagen på semestern

Åh, hör att det åskar ute! Jag tycker det är ganska mysigt, speciellt om man sitter inne och myser medan det regnar och mullrar utanför fönstret. Idag tänkte jag jobba med lite bloggdesignsbeställningar och göra lite inlägg på bloggen, eftersom jag äntligen är hemma igen nu. Kommer att bli en riktigt mysig inne-dag! Imorgon väntar jobb igen och det ska bli så kul - tillbaka till rutinerna igen, och det gillar jag verkligen! :}
 
 




giiiiimee.blogg.se

söt du är

Svar: Aww, tycker du? :D Vad glad jag blir! Tack så hemskt mycket. <3
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-27 at. 11:57:57
Din blogg/hemsida: http://giiiiimee.blogg.se/
Erica

Det har åskat här också idag, och jag håller med om att det var mysigt. :]

Svar: Ahaaa, är det så! :D Var som ett vattenfall här typ hahaha. Helt galet!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-27 at. 13:50:55
Din blogg/hemsida: http://faithhopelove.blogg.se
Jen

Svar: Ja, eller hur?!

Tycker också det e ganska mysigt med regnväder, blir lite lite rädd dock, när både blixten o åskan hörs och ses!

Har du några bra tips på bra hy?
Äter du några vitaminer som tillskott?

Svar: Jaa, faktiskt! :D nää, jag äter inga tillskott faktiskt. Men jag tar hand om min hy, tvättar den noga, tar alltid bort sminket och använder bara bra smink. Kramar på dig! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-27 at. 16:41:02
Din blogg/hemsida: http://www.m.blogspot.com



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!