Big craving

Hittade alldeles nyss detta fina statementhalsband och jag känner verkligen hur det kliar i fingrarna. Vet inte riktigt hur jag ska kunna hålla mig från att klicka hem denna snygging. Tänk detta tillsammans med någon snygg halvtransparent, vit blus, svarta skinny jeans och boots. Åh, skulle vara perfekt till hösten. För er som är lika intresserade som jag är, hittar ni smycket på Warehouse för runt 300 kr! :}
 
 




Ida Nilsson

Det var riktigt, RIKTIGT snyggt!

Svar: Jaa, jag veet! :D Blir helt knäpp där jag sitter och bloggar just nu, gaah! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-28 at. 20:59:43
Din blogg/hemsida: http://idacnilssons.blogg.se/
Linn

Vad roligt att du tycker det!

Svar: Aww, så klart! :D Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-28 at. 21:22:07
Din blogg/hemsida: http://pll.webblogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!