Mölle Krukmakeri & lunch

Igår åkte jag och Love ut till Mölle Krukmakeri för att köpa lite fin keramik. Vi hittade fyra söta skålar med lite olika struktur (som jag visar er sedan) och passade på att äta lunch på samma ställe. Riktigt trevligt café! Lunchen intogs bland vinrankor och lantliga möbler i solen, supermysigt. För mig blev det en god sallad med rökt skinka & brie och för Love blev det en god och kryddig gulaschsoppa. Mumsigt!
 




Katta

Hejsan! Jätte fin blogg du har :) Kika gärna in på min blogg :). Kram!

Svar: Aww, tycker du det? :D Tack så hemskt mycket. Är det första gången du kikar in hos mig? Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-03 at. 22:34:09
Din blogg/hemsida: http://shettisdrottning.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!