Tips på bra tanning lotion!

Har alldeles nyligen hittat en ny favorit som får platsa på min skönhetsavdelning - Sunkissed Body Lotion från ACO. Och den är så himla bra i färgmatchningen, i alla fall för mig som är olivfärgad från början. Tänkte berätta lite om produkten för er som är intresserade!
 
Lotionen kladdar inte och är väldigt lätt att smörja på! Luktar dock lite mystiskt och fastnar på handflatorna, så det gäller att tvätta av sig så fort man smörjt klart. Lotionen måste sitta en timme innan man kan ta på sig kläder, så att den verkligen får sjunka in och sätta sig. Går inte bort i duschen så speciellt mycket vad jag har märkt, och det är ju ett jättestort plus! Svårt att få bort när den väl sitter med andra ord, så ha på dig oömma kläder precis när du har smörjt in dig. Har någon av er testat den eller hört om den tidigare? :}
 




Emmy

Bra att du tipsar och beskriver produkten med både för- och nackdelar :D Härligt att den fungerar väl för dig!

sv;
Jag har faktiskt fått dem "nail foilsen" i present och dem kommer från fashion by Glitter. Jag kan inte hitta dessa på Glitters hemsida men fick specifikt veta att de är från Söderköpings butik! I varje fall så är det som tunn klisterfolie, de kommer i åtta olika tjocklekar, som man "klistrar på" nageln och sedan filar man bort överflödet på kanten :D Tusen tack också, det var första gången för mig som sagt så!!

Svar: Jaa, faktiskt! :D Man ska ju vara ärlig för folk googlar ju (precis som jag gjorde inför köpet av detta) och då ska man ju skriva som det är! :D
Ahaaa, okej. Vad synd att de inte har det överallt då.. undrar om man kan köpa från e-bay kanske? Heter det typ nail foil? D: Kramar!!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-13 at. 14:39:46
Din blogg/hemsida: http://eeemmylam.blogg.se
♫♪ sandra

nice!

Svar: Ah, den är riktigt bra faktiskt! :D Har du testat den?
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-13 at. 15:03:44
Din blogg/hemsida: http://www.sandramusic.spotlife.se
Ninni - Vimsiga mamman

Oh aldrig hört om :)

Svar: Inte?! :D Åh ,då måste du testa! Är som en mjölk att smörja in sig med liksom. Så härlig!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-13 at. 16:18:11
Din blogg/hemsida: http://ninnzan.se/
Vicky

Svar; Då ska jag klicka in och köpa det så fort lönen rullar in!

Svar: Jaaa, verkligen! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-13 at. 17:03:16
Din blogg/hemsida: http://gatukors.blogg.se
Alexandra

reply: Haha ja! Var första gången jag badade iår!

Min favorit brun utan sol är moussen från St. Tropez. Det är den bästa jag någonsin provat och man blir inte orange av den. Har också olivhy!

Svar: Ahhh, najs! :D Älskar att bada.Ahh, jag har hört så mycket om den men jag ville testa denna först liksom. Why not? Och den var ju bra! Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-13 at. 17:59:34
Din blogg/hemsida: http://junkfoods.blogg.se/
Jenn

svar: Jaaa! INte mycket som kan mäta sej me det asså! ;)

Svar: Jaa, faktiskt! :D Allt bra annars? Haft en bra helg? Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-13 at. 18:20:27
Din blogg/hemsida: http://www.letitflow.blogg.se
Emmy

sv;
Jo men absolut!! Alltid bra att läsa recensioner i olika bloggar där någon verkligen har testat och ur egna erfarenheter eller förutsättningar (som t.ex. hårfärg)kan förklara hur den fungerar :D Ja precis, jag tror dem heter så även på engelska... Jag tror dock att de kan finnas i de fysiska Glitterbutikerna, kanske bara inte i de allra minsta? Du kan ju testa att kolla om det finns om du inte har så långt till Glitter? :D

Svar: Jaa, eller hur! :D Bättre att vara ärlig liksom än att bli muta osv. Men denna var faktiskt riktigt bra.Ah, får se om jag hinner dit. Glitter har inte så bra kvalitet på sina grejer, så I DON LAAAHK ET.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-13 at. 19:03:50
Din blogg/hemsida: http://eeemmylam.blogg.se
Johanna

Jag tycker att Dove summerglow är bra också!

Svar: Jaa, jag testade den innan men den var så himla konstig :( .. blev man ty orange av och alldeles för mycket och ojämnt resultat.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-13 at. 19:12:16
Din blogg/hemsida: http://majajohannablom.se
Isabella - Szalai Fotografi

sv; åh tack så jättemycket! :D

Svar: Inga problem ju! :DD Är det bra med dig? Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-13 at. 21:14:32
Din blogg/hemsida: http://szalai.blogg.se
Emmy

sv;
Jajo, det brukar stämma hehehe :( Jag tyckte dock att dessa nail foils satt rätt bra - dock så jobbade jag med barn under den perioden och råkade klistra lite fel så dem lossnade orättvist... Hoppas du har mer tur med vad du gör efteråt och så haha :D Kan vara testvärt..!

Svar: Ahaa, okej! :D .. vad dumt då. Jaa, faktiskt. Jag tycker det är så jäääkla snyggt, men man kanske måste göra det på salong för jag har inte så bra naglar liksom. Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-14 at. 15:07:38
Din blogg/hemsida: http://eeemmylam.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!