Vad vill ni läsa mer om?

Nu är jag äntligen hemma i Stockholm igen och jag tänkte försöka lägga lite mer krut på bloggen och försöka uppdatera den oftare. Jag tycker själv inte att det finns så jättemånga bloggar som riktigt satsar på bra uppdatering, som verkligen inspirerar mig till att vara den bästa jag kan vara. Så jag tänkte försöka bli den personen för er! - Men jag undrar - vad vill ni läsa om? ♥
 
 - Bilderna ovan är hämtade från min Instagram -  
 
 
Vad vill du läsa om i min blogg? :}
 
 
 
 
  
 




Hanna Andersson

Otroligt fina bilder! :)

Svar: Jaså? :D Tycker du det? Vad glad jag blir! Tack Hanna! :)
Har du varit inne här förut eller är det första gången? Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-05 at. 10:21:42
Din blogg/hemsida: http://hannabieberandersson.blogg.se
Elin Bjurek

Jag vill läsa om alla de ämnena :D

Svar: Hihi, vill du?! :D Vad roligt, då får du rösta på alla ämnena då hihi. Det är så svårt att veta liksom vad alla vill se, hur man ska nå ut osv. Speciellt när man jobbar heltid och inte har så mycket tid att researcha sådant. Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-05 at. 11:25:58
Din blogg/hemsida: http://elinbjureks.se/
Ida - foto & häst

åh underbara bilder! så ljusa och fina! :D
sv; tack så himla mycket finis! blir så glad! :'D tacktack ❤

Svar: Nämen gulle diiig! :D Det är väl min stil lite, fast med mycket färg. Ljust och fräscht liksom! Hoppas att du vill stanna och fortsätta läsa!
Din blogg är ju värsta sockersöööt! Kram!!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-07 at. 00:50:32
Din blogg/hemsida: http://prinsesc.blogg.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!