Bloggproblem & dagens planer

Jag vet inte om det bara är jag som har haft problem med att komma in på min blogg, men förstasidan har helt enkelt vilja laddas som vanligt. Så jag har tagit bort några script i min kod och hoppas nu på att det fungerar som vanligt. Det vore jättesnällt om någon av er ville kolla så att bloggen funkar som den ska, och sedan slänga iväg en liten kommentar till mig. Tack på förhand! :}
 
Nu ska jag göra mig i ordning så att jag kan åka till jobbet. Ska äta lunch med farmor & farfar idag, och lämna tillbaka en grej på Zara Home också. Mycket att hinna med under dagen! Får se om jag hinner med allting, men annars får jag ta och ordna det på lördag!
 
 




Celine

Du är så fin!

Svar: Nämen gulle dig, vad glad jag blir! :D Vet typ inte vad jag ska svara när jag får såna här söta kommentarer, hihi. Kram på dig fina!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-07-07 at. 00:24:49
Din blogg/hemsida: http://celinelf.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!