Food for weight loss

Godmorgon på er! Hoppas att ni också har fått en skön sovmorgon den här lördagen, det har i alla fall jag. Äntligen är Love hemma igen, så nu är ordningen återställd med andra ord. Skönt! ♥
 
Jag vet att en del är nyfikna om vad jag äter för någonting eftersom jag fortfarande håller på med min viktresa och har en del kvar att tappa i vikt innan jag är vid mitt mål. Tänkte att jag skulle tipsa om vad jag föredrar att äta istället för pasta, potatis och ris eftersom jag försöker undvika det så mycket som det går. Ibland unnar jag mig självklart också, det ska man göra, glöm inte det!
 
Har hittat denna mumsig wok i frysdisken med blandade grönsaker och lök, som jag älskar att krydda till lite extra med chilliflakes och peppar för att kicka igång förbränningen - Spicy Zanju heter den. Rekommenderas varmt - den är supersmarrig!
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!