Michael Kors Laptop Sleeve

Äntligen har jag fått hem mitt fina laptop-fodral från Michael Kors som jag skrev om tidigare i bloggen. En månads väntan var det värt, för det är så otroligt fint och passar så bra till min svarta väska från Zara. Var först rädd att måttet skulle vara fel (så är det väl alltid när man beställer någonting på internet..?), men min Macbook passade perfekt i fodralet! Så nöjd är jag.
 




rbaecca.blogg.se

supersnyggt!

Svar: Ah, tack! :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-06-23 at. 20:42:22
Din blogg/hemsida: http://rbaecca.blogg.se/
Elin Bjurek

Så jäkla snyggt!!

Svar: Jaa, det är riktigt fint och stilrent måste jag säga! :) Riktigt glad över köpet!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-06-24 at. 19:11:00
Din blogg/hemsida: http://elinbjureks.se/



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!