Ska jag sluta blogga?

Det var ett tag sedan jag bloggade här, trots att jag älskar min design som jag suttit länge med och för att det är en sådan bra kanal att nå ut till mina läsare. Jag har lagt ner ett otal antal timmar på den här bloggen, då jag startade i juni 2007. Det är väl ändå rätt fantastiskt att jag lyckats "stå ut" med att varken byta namn eller byta portal? Jag önskar verkligen att jag hade inspirationen till att fortsätta blogga här, men jag vet inte vilka som faktiskt fortfarande klickar in här.
 
Ni kan väl skicka en kommentar till detta inlägg, ge mig lite bloggpepp, så att jag förhoppningsvis orkar blogga vidare här. Jag älskar ju att blogga, att inspirera och att dela med mig till er. Men då måste ni ge mig lite tillbaka också. Puss och kram på er! ♥
 
 




Emelie Fratzl

Skulle vara jätte tråkigt om du la ner bloggen! Brukar kika in då och då, för jag tycker du är intressant och du har alltid haft så fin design och fina bilder! :)

Svar: Men naw, tycker du det? :) Vad glad jag blir. Får se hur jag gör, kanske får lite mer inspiration snart!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-06-22 at. 19:51:32
Din blogg/hemsida: http://emeliefratzl.blogg.se
rbaecca.blogg.se

håller med ovanstående kommentar om att det vore riktigt tråkigt om du lade ner bloggen! jag hade saknat den :) alltid lika mysigt att titta in här, fin design, bra inlägg osv. följt dig i så många år nu ju :) är sämst på att kommentera, det vet jag, och det ber jag om ursäkt för.. men man har ju sina dalar, och toppar..

följ magkänslan och gör det du verkligen känner för så blir det nog bra :) i grunden så ska man ju bara blogga för att man vill och för sin egen skull, ingen annans! kram på dig och ha en toppen sommar! :)

Svar: Men oj vad gullig du är! :o .. Visste inte att det var så uppskattat liksom. Tack så mycket, blir riktigt glad när jag får höra sådant här från mina läsare. Det är ju för er jag bloggar i slutändan! Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-06-23 at. 20:46:19
Din blogg/hemsida: http://rbaecca.blogg.se/
micca

lägg inte ner bloggen! tycker juh jättemycket om att läsa det du skriver :D

Svar: Aww gör du? :D Men gud så glad jag blir! Det kanske jag ska fortsätta med då! Vi ska se vad som kan hända om jag lägger lite mer krut här. Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-06-24 at. 16:26:06
Din blogg/hemsida: http://www.nattstad.se/thesmalltowngal



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!