Someone once said: "Happiness is a choice"

Åh, idag är det äntligen payday, vilket betyder att jag kommer att få min första lön från Swiss Clinic! Det känns så himla bra att äntligen ha hittat någonting som jag är riktigt bra på, och där jag verkligen får visa att jag kan och bidra till riktigt snygga grafiska produktioner. Kan inte vara gladare just nu! :'}
 
Den här veckan hjälper jag till på kundtjänst, vilket är superkul. Det verkar som att kunderna verkligen uppskattar att jag hjälper till med de frågor som de har, samtidigt som jag sitter och designar mellan samtalen. Känns verkligen kul med någonting helt nytt och annorlunda!
 
 
 




Sara

Hej, jag ska försöka lära mig att koda en egen bloggdesign men det går inte så bra. Det går inte så bra för jag hittar ingen sida eller youtube klipp som visar eller beskriver hur man kodar. Jag kan verkligen ingenting om att koda så jag undrar om du har något tips på hur jag ska kunna lära mig att koda. Du kanske till och med vet någonstans på internet där man kan lära sig koda. Jag har en macbokk men man kanske kodar samma ändå. Sista frågan också, hur lärde du dig koda? :)

Svar: Hej! :) Jag lärde mig koda genom att öva mig fram, testa, och läsa mig till det. Sedan pluggade jag också Webbdesign både på gymnasiet och på universitet för att bättra på mina kunskaper. Så det är en hel del slit som ligger bakom mina bloggdesigner! Jag har även en del videos också, och de guiderna hittar du i min kategori som heter just "videos". Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-06-25 at. 13:34:48
Sara

Tack så hemskt mycket! Din blogg är min dröm <3
kram :)

Svar: Nämen, tack så mycket! :) Vad söt du är. Du vill inte beställa en design av mig då? Kramar!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2014-06-25 at. 22:25:41



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!