The Devil is back

Eftersom jag läste ut Isabel Adrians bok (som jag tyckte till om i det här inlägget) för några veckor sedan, bestämde jag mig för att klicka hem en ny bok för att bättre på ordförrådet lite och försöka ta upp läsningen igen. Bestämde mig för att satsa på uppföljaren till Djävulen bär Prada, och är den lika bra som filmen så tror jag nog att läsningen blir riktigt trevlig!
 
Jag har aldrig varit ett big fan av att läsa böcker och för min del är det en prestation att ta sig igenom en chic lit-bok, trots att de oftast är väldigt lättlästa och kanske inte alltid har det bästa innehållet. Men jag tycker att det är lite mysigt ändå, speciellt om man solar eller innan man ska sova. Lite old school sådär. Mys! :}
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!