Minus 3,3 kilo

Kunde inte hålla mig ifrån vågen längre än tre veckor, men det hade ju gett jättebra resultat ändå! Var så himla nervös imorse innan jag ställde mig på vågen, men resultatet var verkligen värt att vänta på. -3,3 kg är vad jag tappat sedan innan påsk, vilket är helt fantastiskt! Det var också då jag vägde som mest under de två månaderna när jag varit strikt med min kost och min träning. Jag tänkte lägga upp en före och efter-bild när det precis har gått två månader sedan jag började. Det resultatet kommer upp den 6 maj, och det är också datumet för nästa invägning har jag bestämt! :]

- Mums för sån här mat; fullkornsbröd med gurka, ruccola, tacosås, kyckling, oliver, tomater och fetaost! -







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!