Dagens workout

Var nyss ute på min första cykelrunda för i år! Var superhärligt, men hade kunnat vara roligare om solen hade lyst förstås. Jag var tvungen att pumpa däcken på cykeln, så jag cyklade in till stan och tillbaka hem, fast jag tog en omväg så att jag skulle vara ute lite längre. Kände att jag behövde lite frisk luft för att kunna plugga ordentligt tills Marcus kommer förbi ikväll. Mys! :] Ska äta lunch nu och sedan blir det bloggdesigndags igen. Och plugg.
 




Pouline Gernes

sv: tack! xx

Svar: Så lite så! :]
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-14 at. 12:45:29
Din blogg/hemsida: http://poulines.blogg.se/
Sara

Hur får du sån där info?:o

Svar: Man går in på iform.se/route så ritar man upp sin runda! : ]
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-14 at. 22:17:43
Freja

Här kommer en fin blogg.

Svar: Åh, får ta mig en titt! : )
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-18 at. 21:33:18
Din blogg/hemsida: http://korsbarskyssar.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!