Min hälsoplan

För ett tag sedan fick jag en fråga om hur jag gör för att gå ner i vikt, eftersom jag totalt sett tappat 31,5 kilo dagen till ära. Jag skrev ihop en liten "hälsoplan" om hur jag tänker kring viktnedgången och vad jag gör för att gå ner i vikt. Hoppas ju verkligen att detta kan inspirera andra att kanske börja, eller bli motiverade där ni är just nu till att fortsätta. Alla vill väl egentligen leva hälsosamt så att man kan må bra, eller hur? :]
 




Emelie Fratzl

Starkt jobbat, hörru! Jag har världens sämsta själv-diciplin... har aldrig vägt så mycket som jag gör just nu. xD Borde ta tag i mitt små-ätande alltså.

Svar: Du kan ju se hur jag har gjort och kanske testa något som jag har? : )
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-22 at. 11:14:49
Din blogg/hemsida: http://emeliefratzl.blogg.se
Emma

Inspirerande! Vad duktig du är!! :)
Låt inte vågen ta över bara! Vet själv hur det är och jag mådde inte bra. Blev helt knäpp i huvudet av att väga mig varje dag i nästan ett år. Mådde skit rent ut sagt bara jag hade gått upp några gram.. Usch! Men nu väger jag mig nästan aldrig och precis som du säger så mår man bättre av det :)

Kram på dig!

Svar: Men åååh, tack så mycket! : ) Glad jag blir. Hoppas verkligen att det kommer att vara lite skillnad. Ja, man gör ju det. Nästa gång blir som sagt 6 maj, eller någonting sådant. Såg att jag ska ha mens då, så det blir förmodligen några veckor senare.
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-22 at. 13:48:32
Din blogg/hemsida: http://emmajjohanssson.blogg.se
sannas rum

Vad duktig du är :)

Du, ser det bättre ut nu med min dropdown? :)

Svar: Men oj - tack så mycket sötnos. Jaa, det fungerar nu vännen! : )
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-22 at. 14:12:59
Din blogg/hemsida: http://sannasrum.blogg.se/
J O Y ▲

Du är såååå grym!

sv: Åh tack finis! :*

Svar: Men ååh, tack gulle dig! :* Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-22 at. 16:14:20
Din blogg/hemsida: http://joysilver.blogg.se
Mi Andersson

Bra jobbat!

Svar: Jaaa, jag känner mig faktiskt rätt duktig nu! : D Är bara att köra på tills nästa mål är nått! Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-22 at. 16:18:18
Din blogg/hemsida: http://krispigtochknaprigt.blogg.se/
Anna

Grymt! Tycker det är himla svårt när det gäller mål som man inte riktigt har "kontroll" över så som skolmat och liknande. Är så himla lat så orkar lixom aldrig ta med ett annat alternativ och då får jag dåligt samvete istället, haha .

Svar: Mjo, det är jättesvårt att gå ner då. Men då får man äta mindre portioner helt enkelt, eller välja vegetarisk kost, den brukar (oftast) vara något bättre! : ) Kram på dig!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-04-22 at. 19:32:26
Din blogg/hemsida: http://mycherrykicks.blogg.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!