Resultat på gymmet!

Gick rätt bra idag ändå, men jag hade verkligen ingen energi alls i kroppen när jag väl var uppe på gymmet, trots min ordentliga frukost som jag åt. Jag sov ordentligt inatt också, men eftersom tjejveckan närmar sig är det förmodligen därför jag är så himla trött. Men jag har tydligen förbättrat mitt resultat med 400 meter på två veckor. Är lite stolt, men jag vet att jag kan bättre. Får vila upp knäet och springa i övermorgon eller så och försöka slå mitt rekord. Känner att jag kan springa längre tid i sträck nu, och det är ju verkligen ett framsteg. Får köra en timme nästa gång jag är där uppe - idag orkade jag bara inte. Får tagga inför nästa tillfälle!
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!