Minus 40,2 kg

Godmorgon på er! :} Idag blir det ett tidigt inlägg på morgonen eftersom att jag kommer att befinna mig på bussen hem till Stockholm senare idag. Igår kväll träffade jag både Marcus och Erika en sista gång innan det bär av till Paris - ska bli så himla roligt och jag kan knappt förstå att det är sant! Det känns så overkligt att vi faktiskt kommer att sitta på planet imorgon och vara på semester tillsammans igen. Åh - ska bli så himla kul verkligen! Kan inte skriva det i ord faktiskt, hihi. 
 
Igår ställde jag mig på vågen igen och blev väldigt positivt överraskad! Sedan min viktresa började 2009 har jag gått ner 40,2 kg och är så himla mycket gladare än vad jag någonsin hoppats att jag kunde bli. Mitt delmål innan Paris uppnåddes och jag är 0,6 kg ifrån att väga så lite som jag någonsin kommer ihåg att jag gjort. Längtar tills jag kan ta tag i träningen efter semestern igen så att de sista 12 kilona trillar av mig! Sedan är jag vid min målvikt, vilket är galet att tänka sig efter allt det här kämpandet. Om jag kan göra det - kan ni också göra det! ♥
 
Ursäkta den dåliga kamerakvaliteten, men min Nikon-kamera är nedpackad redan!
 




micca

Du är så grymt bra! :)
Önskar jag kunde hålla fast i det själv och kämpa på så jag kan nå min målvikt men har problem att hålla i motivationen :/

Svar: Aww, tack så mycket! : D .. ja, du kan. Man måste ge sig fan på det och vara så jävla envis bara. :)
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-06-12 at. 09:02:17
Din blogg/hemsida: http://thesmalltowngal.blogg.se
Camilla

shit vad duktig du är!! :*

Svar: Men ååh, tack sötan! : D Glad jag blir. Kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-06-12 at. 12:43:42
Din blogg/hemsida: http://ihateyourcrew.blogg.se/
Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Fyfan va grym du är! Jätte stort Grattis :D
Jag hade ju jätte bråttom med att gå ner i vikt. Nu är målet att lyckas gå ner 10 kg under detta året så det lär inte vara några problem för mig :)

Svar: Men vad roligt! : ) Jag har gått ner 5,1 sedan jag började i Mars, men jag är ju lite större än vad du är också antar jag. Då går det oftast lättare att gå ner tror jag. Vad är din målvikt?
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-06-13 at. 17:12:49
Din blogg/hemsida: http://dixiwonderland.com/
Dixi Wonderland - Hemmafru vid 22 års ålder

Jag har ingen målvikt utan jag går efter hur jag ser ut i kroppen. Jag har ju blivit mindre för nu kan jag ju ha kläder i storlek S och innan hade jag M/L ;D

Svar: Nej, det viktigaste är att man ska vara nöjd och må bra! : ) När man kommer till sitt "mål" så vet man bara. Fattar du vad jag menar? :D
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-06-16 at. 12:11:49
Din blogg/hemsida: http://dixiwonderland.com/
sanna hyvärinen

Hej! Jag skrev till dig angående design förr. Jag tänkte om du kunde hjälpa mig med lite grejer på min blogg! Jag har precis fått en ny design av en tjej, jag tycker om den och så.. men det var några saker som inte blev som jag ville..

Jag tycker att själva inläggen flyter ihop lixom och att man kanske kan göra ett tunt grått streck under överskriften eller något. Ser du vad jag menar? Tex om man kollar på Kenzas blogg så ser man att Här är ett inlägg och Här är ett annat, det är mera avskilt. Det känns som på min blogg att man inte ser på samma sätt vart inlägget börjar.

Sen tänkte jag om man kan ändra stilen på bokstäverna eller jag vill iaf se hur det skulle se ut med en annan stil på dem! För jag vill gärna ha mörkare färg på bokstäverna men det är så himla fult med den stilen jag har nu. (sen när jag länkar blir länkarna lila, kan man ändra de?)

Sen tänkte jag om du vet hur man lägger in ”tidigare inlägg” där nere på bloggen? Det verkar vara ganska svårt för min många som sagt att dem inte vet hur man gör, så om du inte kan det är de ok såklart:)!
KRAM

Svar: Ja, precis. Och jag svarade, men fick inget svar tillbaka :( Tror att du kanske missade min kommentar. Jag kan hjälpa dig, men just nu är det kö. Lägg till mig på Facebook med samma mail som står utskriven på min blogg så kan vi prata mera där. Kraaam!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-06-19 at. 13:11:53
Din blogg/hemsida: http://socosy.blogg.se/
G I N A ~

Grattis! Btw.. hittade en bild på dig på google när jag sökte insperation till en ny blogg header, och jag var tvungen att gå in och säga det att du är grymt söt :3

Svar: Men ååh, sötan då! : ) Glad jag blir hihi. Tack tack tack! Och kram!
Beatrice

Kommentaren skrevs den: 2013-06-20 at. 16:35:57
Din blogg/hemsida: http://kissen.se



Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!