29 maj

Men hallå på er! Idag blev det också en tidig start på dagen med skola fram tills 15-tiden. Vår grupphemsida är snart helt klar, och den fungerar bra. Vi har lite kvar att jobba på innan vi kan säga att vi är helt klara dock, men det hinner vi fixa de kommande dagarna. Har i princip också hunnit göra klart min enskilda uppgift idag i skolan - känns jättebra! Tyckte att den blev fin och jag fick den verkligen att representera mig och min stil. :] Går ju fort när det handlar om design och webb. Love it!
 
Lite senare idag kommer Erika förbi, och kanske Marcus också. Myspys! Men tills dess får det bli sängläget fler avsnitt av Gossip Girl. Tycker nog att serien är helt okej ändå - jag förstår verkligen att man fastnar i den (även fast den är rätt dålig i vissa delar.. hehe). Mysigt att höra regnet utanför och krypa ner bland täcken och kuddar ju. Skriver mer senare!
 
Blev det här goda till lunch igår - får se vad det blir till middag ikväll. Har inte bestämt mig än! :}







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!