Första delmålet: check!

JAAAA!! Är så himla stolt över att jag äntligen klarade mitt första delmål på löpbandet - 4 km på 32 minuter! Åh, känns som jag svävar på moln idag. Blir så himla glad och stolt. Sprang på en mycket högre hastighet idag också, på nivå 10 och 11. Nice! Avslutade med lite spinning innan jag körde igenom mitt helkroppsprogram, trots min träningsvärk, och det gick faktiskt väldigt bra. Självklart belönades jag med mensvärk påväg hem från gymmet, uuuusch.
 
Nästa delmål kommer att vara att försöka klara 4 km på 30 minuter! Ska bli så himla kul med en ny utmaning som jag hoppas att jag kommer att klara innan det är dags för semester, så någonstans i juni hoppas jag ska ha uppnått målet. Ni får hålla tummarna för mig! :]
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!