Frulle & gymdags

Idag var det minsann inget solsken och fågelkvitter som väckte mig på morgonen. Istället så är det lite svalare och molningare idag, men det tycker jag inte gör någonting med tanke på hur skönt det var igår! :] Två dagar med sol och jättevarmt kanske är lite för mycket att önska sig, haha. Men sommaren är påväg, det känns i luften!
 
Eftersom jag var så himla trött efter skolveckan igår bestämde jag mig för att inte gå upp till gymmet, utan det får bli ett besök idag istället. Just nu håller jag på att äta lite frukost, så att jag kan sticka upp och ta mig igenom det tredje passet för veckan. Kommer att kännas superskönt efteråt - längtar riktigt efter endorfinkicken, haha! Tänkte fortsätta att pressa mig till att klara 4 km på mina 32 minuter idag också. Håll tummarna att jag klarar det igen nu!
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!