Perfekt start på dagen!

Känns så himla super att starta dagen med ett gympass! :] Känner att kroppen har saknat att jobba lite - fick bli en vilovecka förra veckan, eftersom jag helt enkelt inte hann med och valde att göra annat istället för att träna. Får se om jag ska väga in mig på onsdag som det är tänkt - men kanske! Vi får hålla tummarna att det ska bli ett bra resultat! Man är ju inte lite taggad! :>
 
Blev kallrökt lax och en sallad med tomater, gurka och oliver på till lunch. Sedan hade jag på lite havssalt, olivolja och balsamico - så himla gott blev det! Ska hoppa in i duschen strax, för skolan väntar efter 12 någon gång! Skriver förhoppningsvis mer senare idag! Kram sålänge.
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!