The roadtrip begins

Godmorgon på er! Hoppas att ni hade en fin lördagskväll! Min kväll bestod av att tvätta och packa inför Skåne-resan som vi påbörjar idag. Kameran är med den här gången, så jag hoppas att jag kan visa upp lite fina bilder från resan. Vi får hålla tummarna att vädret är bra dessa dagar, annars får jag passa på att läsa min nyinköpta bok, pyssla med bloggen och titta på serier. (Vilket i och för sig inte låter alltför tråkigt.)
 
Nu måste jag ordna det sista innan vi beger oss iväg till Skåneland! Hoppas att ni får en jättefin söndag allihop. Jag kommer spendera min i en snabb Audi, haha. 
 







Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här:





Gratis bloggdesigner hittar ni här & Photoshop-tutorials och bloggtips hittar ni här!
All reklam & alla spamkommentarer raderas omgående!